Choæ wydatki mia³y siê zwróciæ, resort straci³ a¿ prawie piêæ milionów z³otych. Do raportu dotar³a "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Radiem ZET.
Umowê z agencj± reprezentuj±c± Madonnê podpisano rok wcze¶niej. Stadionem Narodowym w owym czasie w imieniu Ministerstwa Sportu zarz±dza³a spó³ka Narodowe Centrum Sportu kierowana wówczas przez Rafa³a Kaplera. Przekona³a ówczesnego ministra Adama Giersza do wyasygnowania ok. 6,2 mln z³ na koncert. Wydatek mia³ siê zwróciæ - w zamian NCS dosta³ prawo do sprzeda¿y kilku tysiêcy biletów oraz do sprzedania sponsorom prawa do reklamowania siê koncertem. Z biznesplanu przedstawionego przez zarz±dcê stadionu wynika³o, ¿e impreza mia³a przynie¶æ 200 tys. z³ zysku.
Z raportu NIK wynika jednak, ¿e koncert zakoñczy³ siê finansow± katastrof±. Zamiast zysku przyniós³ 4,8 mln z³ strat. G³ównym powodem by³o to, ¿e Narodowe Centrum Sportu nie znalaz³o sponsora dla imprezy.