Zapewniasz sobie pozycjonowanie w wyszukiwarce
Wyszukiwarka lubi frazy kluczowe, które przeważnie nie pojawiają się w opisach twoich produktów czy usług. Dlatego artykułu mogą usprawnić działanie algorytmu. W artykule zawierasz kilka razy frazę, która Cię interesuje i dzięki temu Google widzi Cię wyraźniej. Im więcej razy w twoich artykułach fraza się pojawia, tym wyżej będziesz się pozycjonował. Jednak zbyt wiele powtórzeń może uzyskać dokładnie odwrotny efekt, zaczniesz być spychany przez algorytm, bo ten uzna, że tworzysz spam. Dlatego bardzo ważne jest pisanie artykułów w pierwszej kolejności pod ludzi, a dopiero potem pod wyszukiwarki.
Doradzasz swoim klientom i odpowiadasz na ich pytania
Klient zdaje sobie sprawę z tego, że sam może nie wiedzieć wszystkiego, dlatego szuka odpowiedzi u przedsiębiorcy, którego sobie upatrzył. Jeśli zaczniesz pisać artykuły na swoją stronę, Wszystkie osoby, które ją odwiedzą, będą mogły sprawdzić to, co je zainteresuje, a jeśli będą miały dalsze pytania, to zdecydowanie mniej będą się wahały przed zadaniem ich za pomocą maila czy przez stronę. Do tego Ty unikniesz sytuacji, w której nieprzygotowany klient będzie wypytywał Cię o każdą drobnostkę. Jeśli wszystko dokładnie opiszesz, znacznie mniej osób będzie zdezorientowanych albo będzie zadawało głupie pytania.
Sprawiasz wrażenie eksperta
Kiedy piszesz na swojej stronie o tym, czym się zajmujesz, pokazujesz swoim klientom, że wiesz,co robisz. Budowanie wokół siebie aury ekspertem jest bardzo ważne, bo dzięki temu klient zyskuje do Ciebie szacunek, jest bardziej skłonny słuchać twoich rad i chętniej pyta Cię, kiedy nie ma pewności, co powinien zrobić. W ten sposób nie tylko unikasz wpadnięcia na roszczeniowego i bez przerwy wcinającego się w twoją pracę klienta, ale także przekonujesz do siebie tych z natury ostrożnych i niechętnych do ufania byle komu. A im klient ma lepsze zdanie o Tobie, tym większej ilości osób Cię potem poleci.
Źródło: https://web-tools.pl