Odzież reklamowa – co musisz o niej wiedzieć?
Czym wyróżnia się odzież reklamowa? Przede wszystkim tym, że znajduje się na niej logo firmy. Można umieścić na niej także hasło, które chcemy zapisać w pamięci klientów. Oprócz elementów graficznych odzież promocyjna często wyróżnia się także kolorem, który należy do barw marki. Logo i odpowiedni kolor pomogą wykorzystać maksimum możliwości, jakie dają te ubrania. Jakie modele są najczęściej wykorzystywane?
T-shirty i koszulki polo
Koszulki polo i t-shirty są najmniej formalnym typem odzieży reklamowej. Często są wykorzystywane przez pracowników w firmach, w których nie ma oficjalnego dress code'u.
Koszule
Koszule reklamowe to idealny wybór do pracy, w której pracownik ma kontakt z klientem, oraz na wszelkiego rodzaju targi i wydarzenia branżowe. Logo zazwyczaj umieszczane jest na kołnierzyku lub kieszonce na piersi.
Okrycia wierzchnie
Idealnym typem odzieży reklamowej dla pracowników pracujących w terenie będą okrycia wierzchnie z logowaniem. Możemy zdecydować się na modne od lat polary, ale także zyskujące coraz większą popularność softshelle.
Czapki
Czapki z daszkiem oraz dzianinowe nakrycia głowy sprawdzą się dla pracowników, ale także ucieszą kontrahentów i potencjalnych klientów marki, jeśli zostaną podarowane jako prezent.
Dlaczego warto wykorzystać odzież reklamową w promocji marki?
Oprócz wspomnianej wcześniej podświadomie budowanej więzi z firmą z punktu widzenia psychologicznego, odzież reklamowa pełni jeszcze kilka innych funkcji. Przede wszystkim jest ona elementem, który może wzmocnić prezentację pracowników, gdyż jednakowe stroje z logiem firmowym sprawiają, że klienci zaczną postrzegać taką firmę jako bardziej prestiżową. A pracownicy nie muszą martwić się brakiem stroju na czas wykonywania swoich obowiązków. Sprawdzi się to w każdej pracy, w trakcie której jest kontakt z potencjalnym klientem – może to być więc sklep czy salon kosmetyczny, ale także spotkania i eventy branżowe. Na tych ostatnich można wykorzystać odzież reklamową jako formę podarunku dla kontrahentów czy zainteresowanych ofertą marki.