Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Złotoryja
Odzież reklamowa – obowiązkowy element promocji Twojej marki!

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Gadżety reklamowe to doskonała forma promocji. Z pewnością sam jesteś posiadaczem wielu gadżetów reklamowych, których używasz każdego dnia. Mają one więc funkcję praktyczną, bo faktycznie są przez nas wykorzystywane. Jednak dla firm ich nadrzędną funkcją jest promowanie marki. Napis na kubku, logo na długopisie czy chwytliwe hasło na materiałowej torbie na zakupy – te wszystkie elementy trafiają do naszej podświadomości, przez co istnieje szansa, że kiedyś skorzystamy z usług danej marki. Może one mieć wpływ także na to, że wybierzemy ofertę danej firmy, jeśli będzie ona zestawiona z propozycją nieznanej nam wcześniej marki. Dzieje się tak, dlatego, że lubimy wszystko to, co jest nam znane. Odpowiednio zaprojektowane gadżety reklamowe mogą być formą oswojenia potencjalnego klienta z marką Dziś jednak skupimy się na konkretnym rodzaju produktów, pełniących funkcje promocyjne, a mianowicie na odzieży reklamowej (dostępnej np. w ofercie sklepu Reklamowe24 - gadzety-reklamowe.com). 
Odzież reklamowa – obowiązkowy element promocji Twojej marki!

Odzież reklamowa – co musisz o niej wiedzieć?

Czym wyróżnia się odzież reklamowa? Przede wszystkim tym, że znajduje się na niej logo firmy. Można umieścić na niej także hasło, które chcemy zapisać w pamięci klientów. Oprócz elementów graficznych odzież promocyjna często wyróżnia się także kolorem, który należy do barw marki. Logo i odpowiedni kolor pomogą wykorzystać maksimum możliwości, jakie dają te ubrania. Jakie modele są najczęściej wykorzystywane?

T-shirty i koszulki polo

Koszulki polo i t-shirty są najmniej formalnym typem odzieży reklamowej. Często są wykorzystywane przez pracowników w firmach, w których nie ma oficjalnego dress code'u. 

Koszule

Koszule reklamowe to idealny wybór do pracy, w której pracownik ma kontakt z klientem, oraz na wszelkiego rodzaju targi i wydarzenia branżowe. Logo zazwyczaj umieszczane jest na kołnierzyku lub kieszonce na piersi.

Okrycia wierzchnie

Idealnym typem odzieży reklamowej dla pracowników pracujących w terenie będą okrycia wierzchnie z logowaniem. Możemy zdecydować się na modne od lat polary, ale także zyskujące coraz większą popularność softshelle.

Czapki

Czapki z daszkiem oraz dzianinowe nakrycia głowy sprawdzą się dla pracowników, ale także ucieszą kontrahentów i potencjalnych klientów marki, jeśli zostaną podarowane jako prezent.

Dlaczego warto wykorzystać odzież reklamową w promocji marki?

Oprócz wspomnianej wcześniej podświadomie budowanej więzi z firmą z punktu widzenia psychologicznego, odzież reklamowa pełni jeszcze kilka innych funkcji. Przede wszystkim jest ona elementem, który może wzmocnić prezentację pracowników, gdyż jednakowe stroje z logiem firmowym sprawiają, że klienci zaczną postrzegać taką firmę jako bardziej prestiżową. A pracownicy nie muszą martwić się brakiem stroju na czas wykonywania swoich obowiązków. Sprawdzi się to w każdej pracy, w trakcie której jest kontakt z potencjalnym klientem – może to być więc sklep czy salon kosmetyczny, ale także spotkania i eventy branżowe. Na tych ostatnich można wykorzystać odzież reklamową jako formę podarunku dla kontrahentów czy zainteresowanych ofertą marki. 

 


MR



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl